نتایج در این بخش نمایش داده می شود

نحوه برگزاري امتحانات و نمره دهي در ترم جاري

معاون آموزشي وزير علوم گفت: امتحانات پايان نيمسال دانشگاه‌ها به صورت غير حضوري و الکترنيکي برگزار شده و آزمون دروس عملي برگزار نمي‌شود.

دکتر علي خاکي صديق، درباره نحوه برگزاري امتحانات پايان نيمسال ترم جاري گفت: امتحانات به صورت غير حضوري و الکترونيکي برگزار مي‌شود.

وي، درباره نحوه برگزاري دروس عملي و اينکه آيا براي دانشجويان جديدالورود تسهيلاتي در امتحانات در نظر گرفته شده است يا خير، افزود:
امتحانات دروس عملي برگزار نمي‌شود و تسهيلاتي براي امتحانات نداريم.

معاون آموزشي وزير علوم افزود: حفظ سلامت دانشجويان، اولويت اول وزارت علوم است؛ بنابراين، در اين ترم نيز آزمون‌ها به صورت غيرحضوري و الکترونيکي برگزار مي‌شود و برنامه وزارت علوم، برگزاري آزمون‌ها به صورت الکترونيکي و با کيفيت بالاست. دکتر علي خاکي صديق گفت:

بیشتر بخوانید :

چگونه دروس حفظی را بخوانیم ؟

۲۴۴ هزار صندلی خالی دانشگاه در پذیرش بدون کنکور

آموزشگاه‌هاي کنکور و اين چند نکته

در ابتداي ترم، دستورالعملي به کل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشي داده شده است که بر اساس آن، در سيستم آموزش الکترونيکي نبايد يک آزمون پايان ترم داشته باشيم و اين آزمون به تنهايي عملکرد دانشجويان را ارزيابي و سنجش کند.

وي ادامه داد: در حال حاضر، بر اساس گزارش‌هايي که ارايه شده است، در اکثر دانشگاه‌ها و مؤسسات، از همان ابتداي ترم، ارزيابي دانشجويان به صورت آزمون‌هاي هفتگي، دو هفته يک بار يا سه هفته يک بار و همچنين بر اساس پروژه‌هاي درسي، تمرين‌ها، ارتباطات چهره به چهره الکترونيکي و ميان ترم شروع شده است.

دکتر خاکي صديق خاطرنشان کرد:

اين ارزيابي، در کنار يک آزمون پايان ترم، مبناي نمره دانشجويان قرار مي‌گيرد؛ يعني امتحان پايان ترم، امتحان اصلي براي ارزيابي دانشجويان محسوب نمي‌شود؛ بلکه مجموعه‌اي از ارزيابي‌ها نمره دانشجو را تعيين مي‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.