نتایج در این بخش نمایش داده می شود

مهم، شروع کار است …

مشاوران تحصيلي، معلمان و برنامه‌ريزان درسي، هر يک به نوبۀ خود توصيه‌هاي ارزشمند و راهکارهاي مفيدي را به داوطلبان آزمون سراسري يادآوري و پيشنهاد مي‌دهند که توجه دقيق به اين راهکارها و توصيه‌ها مي‌تواند کمک شاياني براي موفقيت در آزمون باشد.

داشتن يک برنامه خوب، منسجم، دقيق و متناسب با شرايط روحي، جسمي و علمي هر کس، جزو ابزار و ساز و کار ابتدايي هر کس براي رسيدن به هدف بزرگي چون ورود به مقطع تحصيلي دانشگاهي است، اما از همه مهم‌تر، شروع به اجراي برنامه است.

بسياري از داوطلبان همواره به مدت زمان پيش‌رو مي‌انديشند و از کمبود وقت گلايه‌مند هستند. اگرچه اين دغدغه در جاي خود، مفيد و ارزشمند است، ولي مهم‌تر از آن، داشتن يک اراده قوي و اتخاذ يک تصميم جدّي براي رسيدن به اهداف پيش‌بيني شده در برنامه است.

بدون ترديد، داوطلباني که عزم خود را براي موفقيت در آزمون ورود به دانشگاه جزم کرده‌اند، به خوبي واقفند که دستيابي به چنين هدف ارزشمندي، مستلزم داشتن برنامه، تصميم و عزم جدي براي اجرا به همراه صبر و تحمل و تلاش و مداومت در تمرين و مطالعۀ است.

بیشتر بخوانید :

چگونه تحليل آزمون کنيم؟

جمع‌بندي و نتيجه‌گيري دروس را فراموش نکنيد

«سپاسگزاري»، راهي هموار براي رسيدن به موفقيت

پيش‌تر و در ياداشت هفته شمارۀ 1220 هفته‌نامه پيک‌سنجش به تاريخ 23 فروردين ماه با عنوان «يک فرصت خوب براي کسب آمادگي» اشاره کرديم که در ارديبهشت ماه و زمان‌هاي باقي‌مانده تا آزمون به چه نکاتي بايد توجه داشته باشيد و چگونه خود را براي حضور در يک آزمون موفق آماده کنيد. ما هم براي شما آرزو موفقيت داريم و اميدواريم که با جديت و ارادۀ قوي و با توجه به توصيه‌هاي مشاوران و معلمان دلسوز و اجراي دقيق برنامه پيش‌بيني شده و جبران کاستي‌هاي احتمالي که در برنامه داريد، در فرصت باقي‌مانده خود را آمادۀ موفقيت در آزمون سراسري نماييد.  

سلامت و موفق باشيد 

*هفته نامه پیک سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.