نتایج در این بخش نمایش داده می شود

مدت زمان تحصیل در رشته داروسازی

هر که میخواهد در رشته داروسازی تحصیل کنند ابتدا باید خود را برای حفظیات اسامی داروها و ریز ترین ساختار داروها آماده کند. اگر میخواهید در رشته داروسازی تحصیل کنید باید در دروس زیست شناسی و شیمی درصد های بالای ۶۰ و ۷۰ درصد کسب کنید.
مدت زمان تحصیل در رشته داروسازی چقدر است؟؟
حداقل زمان برای دریافت دکترای عمومی داروسازی ۵ سال و نیم تا ۶ سال است حداکثر ۱۲  ترم به پایان میرسد.
رشته داروسازی شامل ۲۰۹ واحد دروس اختصاصی و عمومی است. شما در دو سال اول دروس پایه که همپوشانی زیادی با دروس پایه رشته پزشکی دارد را میگذرانید مانند انواع شیمی ها بیولوژی فیزیولوژی و غیره…
میتوان از مزایای رشته داروسازی به این مساله شرکت کرد افرادی که انگیزه بالایی دارند می توانندبعد از گذراندن ۱۴۰ واحد درسی یعنی از سال چهارم در صورتی که معدل بالای ۱۴ دارند، کارت و شماره انجمن داروسازان را دریافت کنند و به عنوان قائم مقام مسئول فنی مشغول به کار شوند و می توان گفت درآمد قانع کننده خواهند داشت .
سربازانی که می‌خواهم تا مقطع دکترای تخصصی تحصیل کنند باید بگوییم در این دوره دانشجویان باید حدود ۴۰ واحد درسی پیشرفته را که بخش عمده آن ها به پایان نامه تعلق میگیرد در حدود ۳۴ سال به بازار آمد و در پایان پس از نگارش و دفاع از پایان نامه موفق به اخذ مدرک دکترای تخصصی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.