نتایج در این بخش نمایش داده می شود

مخالفت سازمان سنجش با تمدید کنکور نظام قدیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، در نشست امروز (یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، موضوع «بازگشایی مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی» با حضور مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور بود.

با توجه به اینکه وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بود که بازگشایی پیش از موعد مدارس با نظر ستاد ملی کرونا صورت گرفته، سئوال اصلی اعضای کمیسیون این بود که آیا وزارت بهداشت در این خصوص چه نظری دارد.

پاسخ رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان در کمیسیون آموزش این بود که وزارتخانه نظر خود را به عنوان یک عضو در ستاد ملی کرونا به ستاد ابلاغ کرده و هشدارها و بایدها و نبایدها در خصوص بازگشایی مدارس را به ستاد اعلام کرده است و نظر نهایی درباره بازگشایی مدارس با ستاد ملی کرونا است نه وزارت بهداشت.

بیشتر بخوانید :

روابط عاطفی و عشقی در سال کنکور

تغییرات کتاب ادبیات دوازدهم چاپ ۹۹ نسبت به چاپ ۹۸

تغییرات کتب درسی ویژه کنکور ۱۴۰۰

نارضایتی کمیسیون آموزش از نحوه رعایت پروتکل‌ها در مدارس

در ادامه نمایندگان مشاهدات و مستندات متعددی مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌ها در مدارس ارائه و اعلام کردند که عدم رعایت فاصله اجتماعی، رعایت نکردن پروتکل‌ها داخل سرویس‌های بهداشتی و تراکم در کلاس‌ها به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و نسبت به این مسئله معترض بودند.

بررسی موضوع «تمدید برگزاری کنکور نظام قدیم» با حضور رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور دستور کار دوم نشست امروز کمیسیون بود که پس از بحث‌های فراوان در این باره رئیس سازمان سنجش خواستار عدم تمدید برگزاری کنکور نظام قدیمی‌ها شد

چرا که تمدید این مهم موجب به تعویق افتادن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌شود.

به گفته رئیس سازمان سنجش، داوطلبان پشت کنکوری نظام قدیم تا کنون 4 مرتبه کنکور داده‌‎اند لذا خواستار عدم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.