نتایج در این بخش نمایش داده می شود

شرایط ثبت نام دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا(س) یک از دانشگاه های بسیار خوب تهران واقع در دهکده ونک می باشد که در سال 1343 تاسیس شده و ویژه دختران می باشد. در ابتدا تاسیس این دانشگاه با عنوان مدرسه عالی دختران و با تعداد کم دانشجویان و رشته های ارائه شده شروع به فعالیت کرد. در سال های ابتدایی این دانشگاه فقط با 90 دانشجو و در رشته های مترجمی زبان های خارجی، منشی گری و روانشناسی و رشته ای مخصوص زنان با نام فنون خانه داری شروع به کار کرد. اما با گذشت زمان و پیشرفت فیزیکی محوطه دانشگاه چندین دانشکده با نام های علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی، علوم مدیریت و اقتصاد درآمد به این دانشگاه افزوده شد. در سال 1373 دانشکده های علوم تربیتی و روانشناسی، تربیت بدنی، فنی مهندسی به تعداد دانشکده های موجو اضافه شدند. در سال های اخیر وسعت دانشگاه به 14 هکتار رسیده است و شامل بخش های زمایشگاه ها، سایت ها و کارگاه های تخصصی، آمفی تئاتر، استخر، رستوران، سالن های ورزش، بانک، پست می باشد. دانشگاه الزهرا(س) از لحاظ رتبه علمی جز دانشگاه های سطح بالای کشور محسوب می شودو رتبه های با تراز بالا برای قبولی در این دانشگاه نیاز است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص شرایط ثبت نام در دانشگاه الزهرا اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.
شرایط ثبت نام در دانشگاه الزهرا (س)
اگر شما هم در  انتخاب رشته کنکور سراسری  دانشگاه الزهرا را انتخاب کرده اید و پس از  اعلام نتایج کنکور سراسری 97 در این دانشگاه پذیرفته شده اید، برای ثبت نام در این دانشگاه با ادامه این مقاله با ما همراه باشید. طبق آنچه که در سایت رسمی دانشگاه الزهرا اعلام شده است، ثبت نام دانشگاه الزهرا در دومرحله صورت میگیرد.
1- ثبت نام الکترونیکی : در این مرحله از ثبت نام که برای پذیرفته شدگان در دانشگاه الزهرا الزامی می باشد، بعد از اتمام مراحل ثبت نام یک گواهی ثبت نام الکترونیکی برای شما صادر می شود که در صورت عدم ارائه این گواهی یا به عبارت دیگر عدم ثبت نام الکترونیکی، به منزله انصراف از قبولی تلقی می شود و داوطلب پذیرفته شده  اجازه ثبت نام حضوری نخواهد داشت. داوطلبان برای ثبت نام غیر حضوری نیاز به نام کاربری و رمز عبور خواهند داشت که نام کاربری همان شماره داوطلبی ترم ورود دانشجو و رمز عبو شماره شناسنامه یا کد ملی می باشد.
مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی(غیرحضوری)
  1. کپی صفحه اول شناسنامه داوطلب(کپی از صفحه توضیحات درصورت وجود توضیحات)
  2. کپی کارت ملی (صفحات پشت و رو در یک فایل)
  3. اسکن اصل گواهی نامه پیان دروه پیش دانشگاهی
  4. کپی ریزنمرات سه ساله دبیرستان و همچنین ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش
  5. عکس 4*3 تمام رخ سال جاری
  6. کاربرگ اظهار آگاهی و موافقت دانشجو با مقررات و آیین نامه آموزشی دانشگاه (این کاربرگ را می توانید از سایت دانشگاه دریافت کنید)
  7. ارائه مدارک ایثارگری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر
  8. پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی به حساب دانشگاه الزهرا
  9. دانشجویانی که به هر دلیل قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را ندارند حداکثر تا 3 هفته بعد از زمان ثبت نام مهلت دارند اعلام انصراف کنند در غیر این صورت هزینه سنوات روزانه برای آن ها منظور می شود
  10. تکمیل فرم سلامت روان و جسم
مدارک و شرایط یازم برای ثبت نام حضوری
برای ثبت نام حضوری در دانشگاه الزهرا باید توجه داشته باشید که ثبت نام براساس حرف اول نام خانوادگی پذیرفته شدگان و براساس جدول زمانبندی اعلام شده از سوی دانشگاه که معمولا در سایت دانشگاه قرارخواهد گرفت، انجام می پذیرد. دانشجویان باتوجه به زمان ثبت نام مختص خود با ید به محل دانشگاه الزهرا واقع در ده ونک مراجعه کنن و با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به ثبت نام کنند. در ادامه مدارک لازم برای ثبت نام در این دانشگاه را برای شما گرد آورده ایم. توجه داشته باید که برای ثبت نام و تشکیل پرونده حتما اصل مدارک را به همراه خود داشته باشید.در ادامه با ما همراه باشید.
  1. کپی و اصل  صفحه اول شناسنامه داوطلب(کپی از صفحه توضیحات درصورت وجود توضیحات)
  2. کپی و اصل  کارت ملی (صفحات پشت و رو در یک فایل)
  3. اسکن اصل گواهی نامه پیان دروه پیش دانشگاهی
  4. کپی و اصل  ریزنمرات سه ساله دبیرستان و همچنین ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش
  5. عکس 4*3 تمام رخ سال جاری
  6. اصل کاربرگ اظهار آگاهی و موافقت دانشجو با مقررات و آیین نامه آموزشی دانشگاه (این کاربرگ را می توانید از سایت دانشگاه دریافت کنید)
  7. ارائه اصل مدارک ایثارگری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر
  8. فیش پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی به حساب دانشگاه الزهرا
  9. اصل فرم سلامت روان و جسم
  10. ارائه اصل گواهی پیش دانشگاهی، دیپلم و اعلام درخواست تاییدیه تحصیلی
لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه الزهرا(س)
  1. امار و کاربرد ها
  2. ریاضیات و کاربرد ها
  3. ریاضی
  4. علوم کامپیوتر
  5. زیست شناسی
  6. زیست شناسی سلولی مولکولی
  7. زیست شناسی بیو تکنولوژی
  8. فیزیک
  9. فیزیک/ماده چگال
  10. فیزیک/ اتمی مولکولی
  11. مهندسی فناوری اطلاعات
  12. مهندسی مکانیک
  13. مهندسی برق
  14. مهندسی عمران
  15. مهندسی صنایع
  16. فیزیک/ نجومی
  17. فیزیک/ حالت جامد
  18. نانو فیزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.