نتایج در این بخش نمایش داده می شود

رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای پزشکی

داوطلبان کنکور سراسری تمام تلاش خود را می‌کنند تا در دوره انتخاب رشته بتوانند انتخاب رشته دقیق‌تری داشته باشند شانس قبولی آنها بالا برود. این کارها می تواند شامل مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری، و یا جستجوی آخرین رتبه های قبولی سالهای گذشته باشد.

یکی از رشته‌هایی که همواره آخرین رتبه سوال برانگیز بوده است رشته پزشکی است . داوطلبانی که سهمیه ایثارگران دارند بیش از بیش به دنبال آخرین رتبه قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند.

سهمیه ۵ درصدی دو سال است که در کنکور سراسری اعمال می شود و داوطلبان بسیاری به دنبال آخرین رتبه قبول شده با اعمال سهمیه ۵ درصدی هستند. در این جا نمونه کارنامه هایی از سالهای گذشته در اختیارتان قرار می دهیم تا نمره آخرین فرد قبولی را مشاهده کنید.

قبل از قرار دادن کارنامه ها باید بگوییم جهت مشاوره و یا هر پرسشی که در رابطه با رشته های پزشکی پیراپزشکی و رشته های داروسازی و دندانپزشکی دارید میتوانید با شماره تلفن های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

نام رشته نام واحد نمره آخرین فرد قبولی (تراز)
پرستاری تهران ۸۰۷۰
پرستاری کرج ۸۰۳۵
پرستاری مشهد ۷۹۰۷
مامایی استهبان ۶۹۰۳
مامایی ارومیه ۶۸۵۹
مامایی ارسنجان ۶۸۳۲
مامایی آبادان ۶۷۷۸
علوم ازمایشگاهی اراک ۷۵۰۱
علوم ازمایشگاهی ظرفیت خودگردان  ساری ۷۱۵۳
اتاق عمل مشهد ۷۴۷۷
اتاق عمل ارسنجان ۷۴۷۲
اتاق عمل یزد ۷۳۶۵
اتاق عمل ارومیه ۷۱۹۸
پزشکی نجف اباد ۹۷۰۹
پزشکی یزد ۹۷۰۲
پزشکی کرمان ۹۶۷۹
پزشکی شاهرود ۹۶۷۰
دندانپزشکی بروجرد ۹۶۹۷
دندانپزشکی ظرفیت خودگردان تهران ۹۶۸۱
دندانپزشکی ظرفیت خودگردان شیراز ۹۶۴۱
داروسازی ایت ا..املی ۹۳۷۱
داروسازی دامغان ۹۳۳۲
داروسازی ظرفیت خودگردان تهران ۹۳۲۵

در این مقاله میخواهیم سهمیه 5درصدی ایثارگران که برای جانبازان زیر 25 درصد , رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه داوطلبانه و همسر و فرزندان آن ها که در کنکور 98 تاثیر میگذارد را بررسی کرده و بر اساس تجربیات خود در سالهای پیشین میزان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در رتبه قبولی , انتخاب رشته و شهریه دانشگاه ها در کنکور سراسری را بررسی کنیم. پس از خواندن این مقاله توصیه میکنیم مقاله تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری را هم مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.