نتایج در این بخش نمایش داده می شود

دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۳۹۷

با شروع ثبت نام کنکور سراسری حساسیت ها نسبت به این ماراتون شدت گرفته است . داوطلبین لازم است قبل از ثبت نام کنکور 97 با مطالعه دفترچه کنکور سراسری 97 از ضوابط دفترچه آگاهی یابند . در ثبت نام کنکور سراسری 97 قسمتی که بسیار مورد سوال متقاضیان می باشد بخش تاثیر سهمیه ها و نحوه اعمال آنها می باشد . از سهمیه هایی که متقاضیان زیادی در کنکور سراسری دارد سهمیه ایثارگران می باشد که سوالات بسیاری را نیز برای داوطلبان بوجود خواهد آورد . در این مقاله سعی شده است با توجه به نقش به سزای سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 97 دارد ، برای مشمولین این سهمیه به توضیح نکات مهم نحوه دریافت کد ایثارگری 12 رقمی بپرداریم .
سهمیه بندی ایثارگری در کنکور سراسری 97
کنکور سراسری 97 همانند سال های گذشته دارای کنکور سراسری شامل سهمیه مناطق ، سهمیه ایثارگران ، سهمیه رزمندگان ، سهمیه خانواده شهدا ، سهمیه بهیاران است . داوطلبین ایثارگر با هر درصد جانبازی ، همسر و فرزند جانباز ، آزادگان و همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزند شهید نیز مشمول سهمیه 25 درصد ایثارگران می شوند . فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد ، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه داوطلبانه در جبهه شامل سهیمه 5 درصدی ایثارگران می شوند . برای اطلاع از میزان تاثیر سهمیه ایثارگران 25 درصد روی سهمیه ایثارگران 25 درصد کلیک کنید و برای اطلاع از نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درصد روی تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درصد کلیک کنید . متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگری بایستی بند مربوطه را هنگام ثبت نام تکمیل نمایند و نیاز به مراجعه اینترنتی ندارند و در صورت تایید آمار و اطلاعات داوطلب در کارنامه این دسته از داوطلبین ، سهمیه ایثارگران درج خواهد شد . داوطلبین متقاضی سهمیه 5 درصد ایثارگری لازم است نسبت به دریافت کد 12 رقمی از نهاد مربوطه اقدام نمایند این دسته از داوطلبان می بایست برای دریافت کد 12 رقمی ارتش کنکور سراسری 97 باید به سامانه اینترنتی www.aja.ir   و برای دریافت کد 12 رقمی سپاه به سایت www.isaar.ir  مراجعه کنید .
نحوه دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری 97
برای اعمال این سهمیه در کنکور سراسری 97 می بایست کد 12 رقمی را در سایت سنجش هنگام ثبت نام کنکور 97 وارد نمایید .متقاضیان کنکور سراسری 97 که مشمول سهمیه ایثارگران می شوند برای دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری 97 ، می بایست به سایت isaar.ir مراجعه نمایند .  با ورود به سامانه و وارد کردن اطلاعات شخصی تان در صورت دریافت یپغام شما مجاز به استفاده از این سهمیه می باشید ، می توانید با وارد کردن کد 12 رقمی که در اختیارتان قرار گرفت ، ثبت نام خود را انجام داده و مشمول این سهمیه شوید . درصورتی که پیام تقاضای شما در حال بررسی می‌باشد برایتان نمایش داده شد می بایست به مدت 15 روز منتظر بمانید و درصورت مشاهده مجدد این پیغام پس از مهلت ذکر شده به بنیاد مراجعه نمایید . با دریافت کد ایثارگری تان از آن پرینت تهیه نمایید و تا پایان مراحل کنکور 97 نزد خود نگه دارید . متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت isaar.ir و انتخاب بخش خدمات الکترونیک ایثارگران از قسمت سمت چپ سایت از منوی پیش رو روی شناسایی ایثارگر یا وابسته را انتخاب نمایند که وارد قسمت نشان داده شده در شکل خواهند شد و با وارد کردن کد ملی خود وارد وضعیت ایثارگری خود را مشاهده نمایند .
نحوه دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور سراسری 97
متقاضیانی که علاقه مند به دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور سراسری 97 می باشند می بایست به سایت www.aja.ir مراجعه نمایند و از بخش سمت راست تصویر قسمت شهدا و ایثارگران را انتخاب نمایند و مانند شکل از منوی پیش رو کد رهگیری ایثارگران و سپس کد رهگیری وظیفه و یا کد رهگیری پایوران را انتخاب نمایند . ایثارگران در صورتی که جزو کارکنان وظیفه هستند ، می بایست حداقل 12 ماه و ایثارگران جزو کارکنان پایور نیز می بایست حداقل 8 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند .
متقاضیان برای دریافت کد رهگیری پایورران و کارکنان وظیفه نیز همانند شکل زیر با انتخاب لینک آن همانند تصویر نشان داده شده در بالا وارد قسمت شناسایی شده و با وارد کردن کد ملی وضعیتشان را ملاحظه نمایند .
شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران
آن دسته از داوطلبینی می توانند نسبت به دریافت کد ایثارگری اقدام نمایند که دارای کارت ایثار هستند . کد رهگیری 12 رقمی برای هر آزمون در هر سال متفاوت است . داوطلبینی که از سهمیه خود در دوره های روزانه یکبار استفاده کرده اند دیگر حق استفاده از سهمیه خود را در کنکور سراسری ندارند  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.