نتایج در این بخش نمایش داده می شود

جزييات اعطاي تسهيلات به دانشجويان براي پرداخت شهريه

معاون اداري مالي و منابع انساني دانشگاه پيام‌نور تشريح کرد:

جزييات اعطاي تسهيلات به دانشجويان براي پرداخت شهريهمعاون اداري و مالي و منابع انساني دانشگاه پيام‌نور، با تاکيد بر اينکه امروزه دانشجويان اين دانشگاه، ديگر دغدغه پرداخت شهريه ندارند، گفت:‌ با ارايه پنج فقره تسهيلات در اشکال مختلف، دانشجويان مي‌توانند شهريه‌ خود را بدون نگراني پرداخت کنند و حتي دانشجويان بدهکار نيز مي‌توانند با کمک تسهيلات بانکي، اين بدهي را تسويه نمايند.

دکتر حسن عليزاده، در نشست خبري تشريح فعاليت‌هاي اين دانشگاه، که در ساختمان مرکزي دانشگاه پيام‌نور برگزار شد، با اشاره به ارايه تسهيلات اين دانشگاه براي پرداخت شهريه دانشجويان، گفت: بر اساس تصميمي که در دانشگاه پيام‌نور گرفته شده است، دانشجوياني که بتوانند شهريه ثابت خود را کامل پرداخت کنند، شهريه متغيرشان بدون دريافت کارمزد، قابل پرداخت است؛ در واقع، اين تسهيلات از طريق خود دانشگاه به دانشجويان ارايه مي‌شود. وي در ادامه تصريح کرد: در بخش دوم مساعدت با پرداخت شهريه دانشگاه پيام‌نور، متقاضيان به تسهيلات صندوق رفاه دانشجويان مرتبط مي‌شوند که در اين راستا اين صندوق، با ارايه وام‌هاي دانشجويي به دانشجويان متقاضي، همکاري و مساعدت لازم را براي پرداخت شهريه آنها انجام مي‌دهد. دکتر عليزاده، با اشاره به رايزني و تفاهم دانشگاه پيام‌نور با سه بانک در حوزه اعطاي تسهيلات به دانشجويان دانشگاه پيام‌نور، گفت :

بیشتر بخوانید :

سهمیه بسیج فعال در کنکور حذف شد

۲۸ شهریور آخرین فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور
براندازی کنکور چرا بی‌نتیجه مانده؟
۲۵ شهریور؛ اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۸

يکي از اين تسهيلات، ششماهه است که دانشجو مي‌تواند با مراجعه به بانک عامل، فقط يک بار براي درخواست وام پرونده تشکيل دهد؛ البته دانشجويان مي‌توانند حساب يارانه‌ خود را به عنوان ضامن در اختيار آن بانک قرار بدهند؛ در غير اين صورت، ارايه يک ضامن کارمند يا … پذيرفته نيست.

به گفته وي، تسهيلات يکساله بانکي به دانشجويان پيام‌نور نيز با ارايه يک ضامن، اعم از کارمند يا آزاد، قابل پرداخت است و دانشجويان نگراني در مورد ضامن نداشته باشند. معاون اداري و مالي و منابع انساني دانشگاه پيام‌نور همچنين تاکيد کرد:

نوعي ديگري از تسهيلات بانکي به دانشجويان دانشگاه پيام‌نور، در قالب تسهيلات 54 ماهه پرداخت مي‌شود که براي دريافت اين نوع وام نيز ارايه يک ضامن، اعم از کارمند يا آزاد، قابل قبول است. دکتر عليزاده همچنين خاطر نشان کرد:‌ ما توافقي که با بانک‌ها داشتيم، بر اساس آن، دانشجويان بدهکار بانک‌ها مي‌توانند با وام هجده ماهه، بدهي خود را به دانشگاه پرداخت کنند؛ البته بنياد علوي نيز به دانشجويان بي بضاعت و مناطق محروم دانشگاه پيام‌نور، تسهيلاتي را در حوزه پرداخت شهريه و بدهي ارايه مي‌دهد.

معاون اداري و مالي و منابع انساني دانشگاه پيام‌نور، با بيان اينکه دانشجويان اين دانشگاه، دغدغه پرداخت شهريه نداشته باشند، گفت:‌ ما سال گذشته از صندوق رفاه دانشجويان 5/13 ميليارد تومان و از بانک‌ها نيز 10 ميليارد تومان تسهيلات به دانشجويان پرداخت کرده‌ايم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.