نتایج در این بخش نمایش داده می شود

تغییر تاریخ برگزاری کنکور ۹۹ به علت ویروس کرونا ؟

تغییر تاریخ برگزاری کنکور ۹۹ به علت ویروس کرونا یکی از سوالاتی است که کنکوری های عزیز میپرسند. هماهنطور که میدانید مدارس در سال ۹۸ به دلایل مختلفی از جمله الودگی ، کرونا و … تعطیل شد و با توجه به تغییراتی که در برگزاری آزمون های مختلف صورت گرفت احتمال میرود تا تاریخ کنکور سراسری نیز تغییر کند. 

تغییر تاریخ کنکور ۹۹

 آیا تاریخ کنکور ۹۹ تغییر میکند؟درحال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر تغییر تاریخ کنکور ۹۹ به علت تعطیلی ها اعلام نشده است. شما عزیزان میتوانید عضو تلگرام یا اینستاگرام صدای مشاور شده و جدیدترین اخبار تحصیلی را دریافت کنید.
طبق اطلاعیه ای که از قبل بوده ، تاریخ برگزاری کنکور۹۹ به شرح زیر است:

زمان های کنکور سراسری ۹۹ طبق این جدول میباشد. در صورتی که تغییراتی در این زمینه ایجاد شود در همین مقاله اعلام میکنیم. با ما همراه باشید

بیشتر بخوانید :

موفق ها در تعطیلات چه کار هایی انجام می دهند؟

شرایط سنی داوطلبان دانشگاه فرهنگیان در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۹

دانلود کتاب آموزشی – تستی زمین شناسی ( تست های کنکور۷۸ تا ۹۵ )

کتاب ۳۳ سال کنکور عمومی – ادبیات فارسی ( کلیه رشته ها )

سوالات آزمون های سراسری ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ – رشته هنر

نکات خلاصه‌نویسی

۱) خلاصه‌تان نباید آن‌قدر زیاد باشد که تفاوت چندانی با کتاب و جزوه نداشته باشد. زیاده‌روی نکنید و کوتاه و مختصر بنویسید. کلمه‌هایی را بنویسید که با خواندن آن‌ها بتوانید یک خط یا حتی یک پاراگراف را مرور و یادآوری کنید.
۲) خلاصه را از زبان خودتان بنویسید به‌نحوی که هر بار آن را دیدید تقریبا تمام مطالب مرور شود؛ اما به این دلیل گفتم که بعد از مرتبه‌ی دوم (یا سوم) مطالعه شروع به خلاصه‌برداری کنید چون این کار عملاً باعث شود راحت‌تر نکته‌های مهم و کلیدی را تشخیص داده و در خلاصه‌ی خود بیاورید. خلاصه لازم نیست کاملِ کامل باشد؛‌ اما باید به‌گونه‌ای باشد که خودِ شما با دیدن آن بتوانید اکثر مطالب را یادآوری کنید مثلاً با دیدن بتوانید برخی مطالب مربوط به دوره‌ی تناوب و طول‌موج و فار موج را یادآوری کنید.
۳) مطالبی را یادداشت کنید که مهم بوده و امکان فراموشی آن‌ها زیاد باشد، هم‌چنین در نوشتن خلاصه، آن‌چه را فهمیده‌اید بیاورید نه عیناً عبارت کتاب را.
۴) مهم‌ترین نکته این که اگر خلاصه را با شرایط  بالا نوشتید، کاملاً به آن اعتماد داشته باشید و وسواس زیادی به خرج ندهید.
موفقیت شما آرزوی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.