نتایج در این بخش نمایش داده می شود

به کجا چنین شتابان ؟

پرده اول
صداي اول: دانش‌آموز انساني هستم. وضع ادبيات فارسي عمومي من خوب نيست و در آخرين آزمون جامع سنجش فقط 25 درصد زدم. مي‌خواهم بدانم که به کمک دي وي دي هاي شما تا آزمون سراسري چقدر پيشرفت مي‌کنم؟
صداي دوم: ما به کمک رمز گرداني، کُدينگ و تصوير سازي، تمام مباحث قرابت معنايي، تاريخ ادبيات، آرايه‌ها و املا را براي دانش آموزان به زبان ساده تشريح مي کنيم و داوطلب مي تواند نتيجه‌اي عالي بگيرد. شما اگر قول بدهيد که روزي 2 ساعت براي ادبيات وقت بگذاريد و تمام کارهايي را که مي‌گويم، انجام دهيد و «پکيج» ادبيات را کامل کنيد، مي‌توانيد در آزمون سراسري به 100 درصد سؤال هاي ادبيات پاسخ صحيح بدهيد!
صداي اول : 100درصد در همين 45 روز باقي مانده ؟!!!
صداي دوم: بله، 100 درصد!
صداي اول: آن وقت هزينه اين دي وي دي ها چقدر است؟
صداي دوم: املا 20 هزار تومان، قرابت معنايي منفي 20 هزار تومان، قرابت معنايي مثبت سال دوم 30 هزار تومان، قرابت معنايي مثبت سال سوم 30 هزار تومان، قرابت معنايي پيش دانشگاهي 30 هزار تومان، تاريخ ادبيات 20 هزار تومان ، آرايه هاي ادبي 30 هزار تومان، زبان فارسي 90 هزار تومان، زبان فارسي پيشرفته 50 هزار تومان، ادبيات تشريحي 90 هزار تومان، ادبيات تشريحي پيش دانشگاهي 150 هزار تومان، ادبيات استاد ….. (صاحب دي وي دي هاي فوق ) 75 هزار تومان، جزوه زبان فارسي 50 هزار تومان و روش تست زني 30 هزار تومان.
(و اين گونه مي‌شود که يک داوطلب با درصد 25، به ياري 725 هزار تومان دي وي دي در مدت 45 روز مي‌تواند به درصد 100 برسد! حالا چه اهميتي دارد که در 4 سال گذشته فقط يک نفر چنين درصدي را در گروه آزمايشي علوم انساني کسب کرده است! مهم اين است که دي وي دي هاي استاد چنين مهارتي را به تو خواهند داد، و شايد هم دليل عدم موفقيت رتبه‌هاي تک رقمي سال‌هاي گذشته براي پاسخگويي به 100 درصد سؤال‌هاي ادبيات‌، اين بوده است که از جزوه‌ها و دي وي دي هاي اين استاد استفاده نکرده‌اند!)
پرده دوم
صداي اول: داوطلب رياضي هستم و براي درس فيزيک آماده نيستم. در آخرين آزمون جامع سنجش فقط 11 درصد فيزيک زدم.
صداي دوم: درصد خوبي نيست؛ اما شما مي‌توانيد در اين مدت باقي‌مانده با دي وي دي‌هاي ما درصد فيزيکتان را به 65 برسانيد!
صداي اول: 65 درصد در 45 روز؟!
صداي دوم: بله؛ البته اگر آمادگي روحي کامل داشته باشيد حتماً 65 را مي‌زنيد! اما با احتساب مسايل کنکور و اضطراب داوطلبان موقع آزمون، ما به شما قول 50 درصد را خواهيم داد؛ البته بايد حتماً در مدت باقي مانده، روزي 2 ساعت فيزيک بخوانيد و برنامه‌هاي گفته شده را انجام دهيد.
صداي اول: هزينه دي وي دي ها چقدر است؟
صداي دوم: با توجه به زمان محدود باقي مانده، من به شما فقط پيشنهاد مي‌کنم که فيزيک سوم و پيش‌دانشگاهي را بخوانيد. براي اين دو کتاب لازم است که اين دي وي دي ها را تهيه کنيد.
300 تست احتمالي با 600 نکته احتمالي 200 هزار تومان، دي وي دي تخته گاز استاد … 100 هزار تومان، جمع‌بندي و روش‌هاي تست زني فيزيک و مکانيک 200 هزار تومان؛ در واقع، شما به کمک اين دي وي دي‌ها در 30 جلسه تدريس ارايه شده مي‌توانيد موفق شويد.
(و اين گونه داوطلبي با پرداخت 500 هزار تومان، در مدت 45 روز به کمک دي وي دي‌هاي نکته‌ها و تست‌هاي احتمالي و تخته گاز رفتن، فيزيک را از 11 درصد به 65 درصد مي‌رساند! حالا چه اهميتي دارد که هر ساله تنها حدود 5/1درصد از داوطلبان رياضي، فيزيک را 50 درصد به بالا مي‌زنند. بدون شک با 90 ساعت مطالعه به کمک دي وي دي هاي موجود مي توان جزو اين 5/1 درصد بود!)
پرده سوم
«سال قبلش رتبه 130 هزار منطقه 2 شده بودم و سال بعد هم تا دي ماه نتوانستم وضعيت روحي‌ام را تغيير بدهم؛ تا اينکه در يکي از مجلات، مقاله‌اي از يک استاد بزرگ خواندم … وقتي به استاد مراجعه کردم، پس از دقايقي که با من صحبت کرد بعضي از تکنيک‌هاي آلفاي ذهني (مثل تکنيک پاک کردن خاطرات منفي در چند دقيقه) را در مورد من اجرا کرد و روحيه‌ام بسيار قوي و عالي شد و هيچ وقت فراموش نمي‌کنم که از آن روز به بعد از لحاظ فکري بسيار پيشرفت کردم که اين را مديون استاد… هستم. در ادامه پس از اينکه از لحاظ روحي آماده شدم، خيلي زود پس از کارشناسي کردن منابع و انتخاب آنها از سوي استاد، منابع مورد نيازم را تهيه و کارم را شروع کردم. من پشت کنکوري بودم و نمي‌خواستم اشتباهي را که سال قبل انجام دادم دوباره تکرار کنم؛ به همين خاطر، ديگر به کلاس نرفتم و به پيشنهاد استاد از لوح‌هاي فشرده تدريس اساتيد که به صورت کاملاً تکنيکي و راهبردي بود، استفاده کردم و در نهايت با تلاش و پشتکار و علاقه و لوح‌هاي فشرده اساتيد و برنامه‌ريزي دقيق و گام به گام «ايميج ميکينگ!» استاد در کمتر از 2 ماه تغيير بزرگي را در خودم ديدم. پس از آمادگي و تسلّط بر همه دروس، در نهايت براي عملکرد بهتر و سريع‌تر در تست‌ها، استاد توانست با در اختيار گذاشتن لوح‌هاي فشرده تکنيک‌هاي تست‌زني مافوق حرفه‌اي!!!! من را در سه درس به درصد 100 نزديک کند! در نهايت در دو درس تخصصي زيست و شيمي92 و 94 درصد زدم و دين و زندگي را توانستم بالاي 89 درصد بزنم و بعد از اين همه زحمت و تلاش و کمک استاد عزيزم به رؤيا و هدفم که دندانپزشکي روزانه بود، برسم»!
آنچه خوانديد، گفته‌هاي يک داوطلب است که در تبليغات رسانه‌هاي گروهي آمده است و مي‌گويد که يکي از 95 داوطلب سال 91 بوده است که از بين 400 هزار داوطلب اين گروه آزمايشي، به بيش از 90 درصد سؤال‌هاي زيست‌شناسي آزمون سال 91 پاسخ صحيح داده است! همچنين يکي از 118 داوطلب همين آزمون بوده است که به بيش از 90 درصد سؤال‌هاي شيمي پاسخ صحيح داده است! و از همه مهم‌تر اينکه معدل نهايي اش 23/11 بوده است و سال گذشته نيز رتبه 130 هزار منطقه 2 را کسب کرده و در سالي که قبول شده نيز از دي ماه مطالعه جدي را شروع کرده است!!
ميان پرده
«اگر دقت کرده باشيد نمونه تست‌هايي که حل مي‌کنند، همه براي دهه هفتاد و سال‌هاي 86، 87، 88 و 89 هست. بچه‌ها! گول نخوريد؛ تست‌هاي کنکور ديگر مفهومي شده است و نمي‌شود با اين روش‌ها حلش کرد. تا به حال به خودتان نگفته‌ايد که چرا اين مؤسسه تست‌هاي کنکور‌هاي جديد را حل نمي‌کند؟ خوب معلوم است؛ چون با اين روش‌ها، اين تست‌ها حل نمي‌شوند. بچه‌ها! قبل از هرکاري خوب تحقيق کنيد و مثل من بدون تحقيق خريد نکنيد که آخرش بفهميد کلاه سرتان رفته است. بهترين راه قبولي در کنکور، فقط تلاش است. بهترين کار هم خواندن کتاب‌هاي درسي و کمک درسي است؛ چون بايد شما مطالب را ياد بگيريد و مفهومي بخوانيد. ديگر گذشت دوره‌اي که روش‌هاي تستي مد بودند؛ الان طراح‌هاي کنکور طوري سؤال طرح مي‌کنند که با اين روش‌ها حل نمي‌شوند. خود سخنگويسازمان سنجش هم هزار بار در رسانه ملي اعلام کرده است که کنکور مفهومي شده و با اين روش‌ها نمي‌شود سؤال‌ها را حل کرد، و اينکه بچه‌ها! اينها که مي‌‌گويند فلان رتبه را تحويل دادند، شما از رتبه‌هاي برتر بپرسيد ببينيد واقعاً اين طور بوده است؛ بعد هم مگر چندتا رتبه تک رقمي داريم که اينها مي‌خواهند اين همه دانش‌آموز را به آن برسانند؟! اصلاً مگر حرفشان با عقل جور در مي‌آيد؟!
اين مؤسسه مي‌گويد که با دي وي دي‌هاي ما مي‌توانيد 100 درصد تست بزنيد، خوب براي 100 درصد تست زدن در يک درس، بايد تمام مطالب و نکته‌هاي آن درس را بلد باشيم؛ اما آيا اين دي وي دي ها همه نکته‌ها و مباحث را توضيح داده‌اند؟ مثلاً همين آقاي… نصف فيزيک پيش‌دانشگاهي را درس نداده است و هيچ دي وي دي براي اکثر مباحث ندارند؛ حالا با اين حساب چگونه مي‌شود با خواندن چند تا مبحث به 100 درصد رسيد؟!»
(آنچه خوانديد بخشي از درد دل‌هاي يکي از داوطلبان بود که لوح هاي فشرده معروف را با قيمت چندين ميليون تومان تهيه کرده است).
پرده آخر
در نمايش‌ها، پرده آخر جاي به سامان رسيدن همه چيز است: بدها رسوا مي‌شوند و خوب‌ها پيروز؛ زشتکاران پشيمان مي‌شوند و درستکاران سربلند؛ اما در نمايش ما…
راستي در نمايش ما موفق کيست؟ پيروز ميدان چه کسي است؟ آنها که ميليون‌ها تومان پول پرداخت مي‌کنند تا جزوات و لوح‌هاي فشرده را تهيه نمايند و يکشبه ره صد ساله را طي کنند؟ آنها که مدير اين مؤسسه‌ها هستند؟ براستي چه کسي در نهايت در پيشگاه خدا و خلق خدا سربلند اين ميدان خواهد بود؟ ما قضاوت را به شما مي‌سپاريم

  • هفته نامه پیک سنجش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.