نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص تمديد مهلت ثبت نام در آزمون سراسري سال ۱۴۰۰

پيرو اطلاعيه‌ مورخ 99/12/09، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسري سال 1400 در دوره هاي روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (99/12/13) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز شنبه مورخ 99/12/16 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.

متقاضيان ضرورت دارد كه درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و اصلاحيه مندرج در اطلاعيه مورخ 99/12/09  و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

بیشتر بخوانید :

چرا در یادگیری درس‌های حل‌کردنی مشکل داریم؟

مشاوره و برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ ( ویژه نوروز ۱۴۰۰ )

برنامه اندروید موسسه علمی آموزشی گام برتر همشاگردی

ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.

لازم به یادآوری است که در تمامی تاریخ های اعلام شده توسط سازمان برای ثبت نام که به صورت رسمی از طریق درگاه سازمان و رسانه های جمعی اطلاع رسانی شده و می شود، هزینه ای بابت تأخیر در ثبت نام وصول نشده و نخواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.