نتایج در این بخش نمایش داده می شود

آغاز اعلام علاقه مندی داوطلبان کنکور هنر ۹۶ به آزمون عملی

داوطلبان کنکور ۹۶ شرکت کننده در گروه آزمایشی هنر به منظور شرکت در آزمون عملی باید حداکثر دو مجموعه از ۱۴ رشته اعلام شده را به صورت اینترنتی از ۱۷ تا ۲۲ تیر انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه مندی به ۱۴ رشته اعلام شده به منظور شرکت در آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته های تحصیلی جدول منتشر شده به صورت اینترنتی از ۱۷ تا ۲۲ تیر از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی مورد نظر بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می پذیرد داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک/ ۱ مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی ذیل برای شرکت در آزمون عملی اقدام می کنند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه آزمون عملی در هر یک از مجموعه های اعلام شده به صورت اینترنتی به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ تیر با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه مند به شرکت در آزمون عملی دو/ ۲ مجموعه از مجموعه های ذیل هستند باید نسبت به پرداخت ۵۰۰ هزار ریال به صورت اینترنتی اقدام کنند.

عدم پرداخت هزینه آزمون عملی، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته ها خواهد بود.

آزمون عملی برای داوطلبان متقاضی در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است برای اطلاع از زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون به اطلاعی های که در تاریخ ۸ مرداد ۹۶ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد، مراجعه کنند.

مجموعه آزمون عملی عنوان رشته ها
۲ نقاشی، ارتباط تصویری، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و لباس
۳ طراحی صنعتی
۴ ادبیات نمایشی
۵ مجسمه سازی
۶ موسیقی ایرانی
۷ موسیقی جهانی
۹ کتابت و نگارگری
۱۰ آهنگسازی
۱۱ بازیگری، کارگردانی
۱۲ طراحی صحنه
۱۳ نمایش عروسکی
۱۴ عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.