نتایج در این بخش نمایش داده می شود

آخرین مهلت دریافت کارت آزمون سراسری ۹۸/ بیش از ۴۵ درصد داوطلبان کارت دریافت کرده‌اند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۵۰۵ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ دریافت کردند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۹۸ برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون تمامی گروه‌های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از دیروز ۹ تیرماه برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده و بیش از ۵۰۵ هزار داوطلب کنکور ۹۸ یعنی ۴۵.۱۵ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند. 

توکلی  یادآوری کرد: ۱۲ تیرماه آخرین مهلت دریافت کارت است.

 مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

جزئیات برگزاری آزمون سراسری ۹۸

وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر  بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

توکلی بیان کرد: پس از برگزاری آزمون و پس از تصحیح برگه‌ها، کارنامه اولیه در دهه دوم مردادماه ۹۸ منتشر می‌شود؛ همچنین نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.