نتایج در این بخش نمایش داده می شود

رتبه لازم برای قبولی در پرستاری چند است

رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه ها همواره برای دانشجویان سوال بوده است اما در این مقاله می‌خواهیم درباره رتبه لازم برای قبولی در پرستاری را برایتان توضیح دهیم و اینکه بدانید شما با چه رتبه و با چه ترازی می توانید در رشته پرستاری در دانشگاه آزاد و  دانشگاه دولتی قبول شوید، لازم است ابتدا درباره رشته پرستاری و آینده شغلی این رشته برای تان توضیح دهیم . افرادی که به دنبال رتبه لازم برای قبولی پرستاری هستند یعنی می‌خواهند در انتخاب رشته خود پرستاری را انتخاب کنند پس باید اطلاعات لازم و کافی درباره رشته پرستاری داشته باشند.
رتبه لازم برای قبولی در پرستاری  =====>   رشته پرستاری یکی از رشته های پرطرفدار کنکور سراسری  برای گروه علوم تجربی می باشد زیرا این رشته بازار و  کار شرایط حقوقی مناسبی دارد و همواره مورد استقبال بوده و است..

شاید اگر سالهای گذشته درباره رشته پرستاری سوال می پرسیدیم بیشتر این رشته را به عنوان یک رشته سخت و پرتلاش و پردردسر می‌دانستند اما اکنون رشته پرستاری بدین گونه نیست و هر ساله رقابت در قبولی در رشته پرستاری افزایش پیدا میکند دانشگاه های سراسری و متعددی اقدام به پذیرش پرستار میکنند. حال نوبت آن است که درباره درصد و رتبه قبولی پرستاری برای دانشگاه سراسری و آزاد برای تان توضیح دهیم توجه داشته باشید که این رتبه برای سهمیه منطقه ۱ و ۲ و ۳ متفاوت است.

بیشتر بخوانید :

شرایط قبولی ذخیره دانشگاه آزاد

براي کنکور سال بعد بمانم يا نه؟
سرنوشت خود را به دست ديگران نسپاريد !



رتبه لازم برای قبولی در پرستاری  =====>   افرادی که برایشان سوال به وجود می‌آید که چه فرقی بین بهیار و پرستار وجود دارد باید بگویم که بهیاران درگیر تمام کارهای بیمارستان ها مانند نظافت و شستشوی لباس هستند و دیگر پرستارها درگیر این موضوع نیستند و پرستاران وظایف مشخصی دارند و آن هم اجرای دستورات پزشکی مانند تعیین تغذیه بیماران، تزریقات، انجام به موقع دستورات دارویی و غیره

رتبه لازم برای قبولی در پرستاری  =====>   شاید بتوان گفت پرستاران  نقش مکمل پزشکان را دارند و هر روز شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت شغلی پرستاران هستیم از همین‌رو بازار کار و تمایل به تحصیل در رشته پرستاری افزایش پیدا کرده و این مسئله قبولی در رشته پرستاری را سخت‌تر می‌کند زیرا بسیاری از کنکوری ها آرزوی قبولی در رشته های پزشکی و پرستاری را دارند

رتبه لازم برای قبولی در پرستاری چند است

رتبه ی کشوری : 35570 (پرستاری دانشگاه آزاد تهران)

رتبه ی کشوری : 42431 (پرستاری دانشگاه آزاد نجف آبلد) 
رتبه ی کشوری : 61644 (پرستاری دلنشگاه آزاد شهر بابک) 
رتبه ی کشوری : 49464 (پرستاری ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد سنندج)

رتبه ی کشوری : 83191 (پرستاری ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد سبزوار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.